Saturday, July 24, 2010

Kuradi Koit Toome

No nii. Koit Toome pärast oleksin peaaegu pimedaks jäänud.
Eile tuli mulle Kati külla ja otseloomulikult avastas ta riiulid, mille alla olin kirjutanud musta markeriga oma lemmiklauljate nimed. Mingil müstilisel kombel oli sinna sattunud ka Koit Toome. Me irvitasime ja kuna valgendajat mul polnud ( marker oli veekindel ) , võtsin valge küünelaki ja hakkasin Koit Toomet määrima. Aga osav nagu ma olen, suutsin endale suure tilga valget lakki lauba peale tilgutada ( riiulid olid põrandal ja valgendamiseks pidin lamama ) . Alguses naersime nagu hullud, aga siis hakkas mu silm tulitama ja ma pigistasin selle kinni ja tuikusin kuidagimoodi vannituppa pesema. Silma õnneks ei sattunud, ainult silmalau peale. Ainult lauba pealt tuli lakki atsetooniga maha võtta :P . Ema tegi muretsedes isegi kammi pooleks, mida ta tol hetkel kasutas :P :P :P .
Pärast seda läksime veel Vääna randa ujuma. Seal olid lained üle pea :) . Ja siis me nägime üht kuldset retriiverit, kellel polnud kaelarihma ja kes oli JUBE näljane. Ta läks pärast võileiva saamist minema, aga me otsustasime, et kui ta tagasi tuleb, võtame ta endale... Aga ta ei tulnud :/ :( ... Ma ei saagi niimoodi koera. Tglt eks ema allergia ei kao ka kuskile ära. Mul nii väga veab kogu aeg, eksole ?
Aga ma ei ole mingis masekas vms. Tglt on mul päris hea olla :P :P :P .

No comments:

Post a Comment