Thursday, July 22, 2010

I'm bäääkk! :)

Noh jah, jäi siin kuu aega kirjutamata. Sorri.
Pärnus olen käinud nüüdseks juba mingi 8 korda vist :P . Käisin öösel ujumas, vesi oli täiega soe. Nagu mingis ujula lastebasseinis.
Tüdrukutel, kes loevad Jane Eyre'i, soovitan täiega vaadata filmi ka, see tuli välja aastal 1996. Ülejäänud ei paista nii head olevat.
Homme ja laup on Pärnus mingi show "Pärnu tantsib" vms. Terve päev on rannas mingid tüübid, kes tantsivad ja siis on mingi Red Bulli õhushow jne. Mina sinna minna ei viitsi, aga tõenäoliselt vanemad tassivad mu laup ikkagi kohale.
Kuigi sellest on palju aega möödas, küsin ikkagi: kelle poolt teie FIFA Worl Cup'is olite? Finaalis olin ma Hispaania poolt, aga alguses oli Argentiina, Brasiilia ja Portugali poolt. Ja kõik kukkusid välja. Alguses arvasin et ah ei vaatagi enam siis. Aga ma ei saanud, sest IGA JUMALA KORD kui isa lülitas teleka jalkaga sisse, olin ma nagu külge naelutatud. See on nii huvitav lihtsalt :D .
Aga Argentiina-Saksamaa matši vaatasime me päeval Tallinnast väljas mingis pubis. Kõik olid seal otseloomulikult Argentiina poolt (tublid inimesed ;) ) ja siis oli 4 suvalist norrakat või midagi sinnapoole, kes olid otseloomulikult vanad, purjus ja Saksamaa poolt. Alguses arvasin, et need on mehed, aga siis selgus, et kaks neist olid naised -.- . Need tüübid olid täitsa hullud- laamendasid ja karjusid kui värav löödi ja siis meie, kes olime Argentiina poolt, mõnitasime neid vastu jne. Jube naljakas oli tegelt. Ettekandjad vahtisid ka jalgpalli, mitte ei teinud tööd. Ja kui Saksamaa kolmanda värava lõi, läksid kõik peale nende norrakate ära, sest keegi ei tahtnud Argentiina põrumist näha :( .

Aga ok, järgm kord kirjutan veel

No comments:

Post a Comment