Thursday, June 10, 2010

Finally

Lõõõpuks sain IT tagasi. Saab midagi kirja kah viimaks.
Alustan kohe kaastundeavaldusega XD. Okei, tegelt ka, Maria, ole tubli ja PALUN ÄRA ENAM JALGA MURRA! :) Kuidas ma ilma sinuta nüüd suvel elan? Et kokku saame ikka, aga õue ja ujuma ja ... :( Saa nii ruttu terveks kui saad ja ära septembris siis paksuna kooli tule ;) , ma luban, et jälgin seda!!

Homme sõidan jälle Pärnusse. Jälle Lidaga. Ohhjahh. Eks siis NÜÜD me teeme pilte kohe KINDLASTI , loodan , et ta ei uinu jälle enneaegselt.
Siuke tunne, et suvi kestab juba mingi 3 kuud ..?
Skypargis olin täna. Teist korda sinna ei lähe, seda ma luban ;) . Nu mis ma seal ikka passin.
Muuseas, palju õnne tulevaseks sünnaks, Grets!
Aaah. Mis mulle meenus. Käsmu. Ekskursioon. Klassiga. Ärge tuletage meelde. Ma olen siiamaani väsinud :) . Ja mu alakeha valutab siiamaani, sest ma olin ju pressitud magades vastu seina paari inimese poolt. Kokku oli meid mingi 7 vist ? Mu veekeetjal on ikka veel sulanud kiirsupipaki jäljed XD.

Aga eks ma siis lähen ja vahin veic IT-s ringi, sest ma niiiiii ammu pole seda teinud...
Kui veab, kirjutan Pärnust kah ;)

No comments:

Post a Comment