Tuesday, May 11, 2010

"Nou" pealkiri

Jahh, vastuseks küsimusele- minu enda väljamõeldud :):) .
Anyways, täna "käsitleme" Punamütsikest, Kolme põrsakest ja Rapuntslit.

PUNAMÜTSIKE : Nii. Vaatame pilti. Tärkab huvi, kui vana see "vanaema" on ja kui suur on selle naise aju, et ta laseb end HUNDI POOLT ära võrgutada. Võib-olla on asi just selles ajju kinni kasvanud punases mütsis?














KOLM PÕRSAKEST: Kolm paksu siga. Kuidas nad huvitav ilma oma käteta endale neid sittasid maju ehitasid? Jälle see hunt. Ja nüüd võrgutab juba meesoost põrsaid?












RAPUNTSEL: See tüüp pildil, kelle juuksed kohe põlema lähevad, ongi Rapuntsel, kes pole elu sees juuksuris käinud... Nagu ma ühest kirjast lugesin (mis polnud mulle määratud, aga see lihtsalt vedeles mu laua peal), umbkaudu nii see välja nägi: "Lase oma juuksed alla Rapuntsel." "Mu juuksed pole nii pikad." "Mu PEENIS on nii pikk, et saate seda mööda alla ronida..."


Tänan neid inimesi geniaalse mõttevälgatuse eest ;) . Ja vabandan, et lugesin minu lauale jäetud kirja :( .

Ja kuna mul on ajus täielik auk praegu (süüdisatge Oobikut) , siis ma lõpetan teie ajju augu tegemisega ;) : EI VAATA ALLA KAHE MINUTI ;):
Ok dvj, bbye :D homme veel ;)

No comments:

Post a Comment