Thursday, May 13, 2010



Ja jälle mina :) .




Vaatasin just mõni hetk tagasi mingi ajalehe reklaami. Ajalehe peaartikkel oli 12-leheküljeline ja seal olid ainult soovitused ja pakkumised, kuhu suvel puhkama sõita. Ei tea milleks on vaja sellele pühendada 12 LEHEKÜLGE, kui enamus inimesi jäävad nagunii neid lehekülgi vahtima, teades, et kuhugile nad suvel ei pääse (pilk pöördub ka enda poole -.- ) . Ei, mina lähen Pariisiküla laagrisse ! :) Okok, whatever.
Käisin täna šampinjone töpasse ostmas kenasti ja -.- . Ok mida ma kirjutan ?
Minu loomingulisus on nullis ja otsas. Niiet... pff.
Oodake kuni vaim peale tuleb ;) Seniks :

(Vajutage, et suuremalt näha ;) )

Mina, emps ja vanaisa jaanipäeval 2009. Ma veits imelik siin XD . Vanaisa vaatab umbes et "kes need on? ..." .
Ok ma püüan äkki homme prantsa ajal mingi asja valmis kirjutada ... :D
bbye

No comments:

Post a Comment