Saturday, August 21, 2010

viieteistkümnes

Noh eks vahepeal jõuab ka siia kirjutada ;) .
Ma siin vahepeal mõtlesin veidi (wow) ja tuleb välja, et koolini on 9 PÄEVA! Nagu wut. 9??? Mida kõike peaks jõudma veel teha -.- . Ja mida kõike tõenäoliselt ei jõuagi teha (double -.- ) .
Tulin just Lida suvilast. Meil oli eile õhtul toas mingi imelik sumin ja me otsustasime rõdul magada :P . Panime riidesse ja võtsime tekid-padjad kaasa. Jube mõnus oli. Tähti langes ka palju. (Me pidime mingi meteoriidisaju all praegu olema ? ) Mingi tüüp käis veel aias ringi (?) Siis hakkas külm ja me pugesime peadpidi teki alla. Magama jäime ruttu. Aga kella viie paiku öösel ärkasin ma üles, sest midagi prõmmis vastu minu tekki. Mõtlesin, et "Mida asja? Õhtul oli selge taevas ja tuult ju ka polnud??", pistsin pea teki alt välja ja palun väga- vihma juba tibutaski. Püüdsin Lidat äratada, aga see magab ju nagu ma ei tea kes. Ma pidin teda otseses mõttes peksma, et ta üles ärkaks. Siis ta liigutas ja pomises: "Jäta mind rahule!" . Ma ütlesin, et kuule, vihma nagu sajab. "Ei , ära jäta mind rahule!!!" oli Lida kohe püsti :P . Kuidagimoodi tassisime kõik asjad tagasi tuppa ja vajusime kohe vooditesse. Sekund pärast seda läks tibutamine jubedaks sajuks üle. Vedas.

No comments:

Post a Comment