Wednesday, August 11, 2010

ma-ei-tea-mis-nime-kirjele-panna-ja-panen-lihtsalt-paska

Nii. Järjekordselt kirjete vahele tuli suur vahe sisse. Aga noh. Kedagi tõenäoliselt ju ei huvita minu üksikasjaline elu :P .
Ma ei viitsi kirjutada sellest, kuidas me Lidaga reedest pühapäevani jälle Pärnus passisime. Ainus asi, mille ma kirja panen, on see, et kuna meil oli numbris selline segadus (vean kihla, et kellegil ei ole kodus ka sellist. Vahepeal oli Lida rahakott kahe voodi vahel ja meigikott vetsupoti peal (õnneks mitte sees) jne) , olin ma nii tark nagu alati, et suutsin oma lemmik-kõrvarõngad sinna jätta. Omast arust kusjuures olin need kaasa pakkinud. Vb kukkusid kuskil poes välja- mul oli 4 pungil kotti :P .
Igal juhul käisin täna ema ja tema kahe kursaõega (Merle ja Rita) Botaanikaaias puid määramas ( neil tuleb selle peale eksam ) . Rita on ülipull tegelane. Selline vastusevõlgu ei jää. Nt:
Sõitsime autoga tänaval ja meie ees sõitis mingi ülilühike tegelane motorolleri seljas. Ja siis Rita hakkas autoroolis jälle vanduma ja porisema: "Issand, mingid imikud lastakse ka praegu mopeedide selga no mis toimub inimesed! Selleks, et tehtaks seadus, et mopeediga sõitmiseks load peaks olema, peavad ümberringi mingid laibad vedelema või?"
Siis oli Rita ükskord meil külas ja meie naaber on mingi joodik. Noja see oli otseloommulikult jälle purjus. Emps, Rita ja Merle (ta oli ka meil) õppisid ja siis see joodik tuli lällama. Umbes et "noh, kelleks te õpite siis?" Ja kuna Ritale joodikud ei meeldi (ime küll), vastas ta: "Tead PRESIDENDIKS!" Joodik oli mingi üliehmunud näoga ja tuigerdas minema :P .
Rital on veel see komme, et kui keegi aevastab, teeb ta kõik autoaknad lahti ja karjub: "Issand, ära levita oma tuberkuloosipatsille siin!"'
Ühesõnaga on temaga hästi lahe.
Aga pühap sõidame Mariaga kolmeks päevaks Pärnusse. :) . Siis saab jälle fotosid teha, kuigi Maria on kategooriliselt selle vastu. Aga küll me teda veename ;) .

Bbye ''

No comments:

Post a Comment