Sunday, May 9, 2010

esimene

Esimene post siis .
21-23 mai vanemate ja sõbrannaga Pärnus. Saame eraldi numbri vanematest, korraldame öise fotosessiooni nähtavasti. Panen siis ka pildid ;).
Kunagi üliammu kirjutasin oma esimese luuletuse , praegu see mulle enam nii ei meeldi , aga heitke pilk peale :
Lumi tuiskab.
Aga see läheb mööda.
Nagu ka kõik muu.
Inimene luiskab.
Teeb sellega löögi allapoole vööd ta,
kuid relvaks on vaid suu.
Möödub elu. Algab uus.
Aga kellelgi teisel.
Teist korda ei elata.
Elada võib iga kuu.
Üksik sõna lehel.
Pärast seda elan kui eluta.


Tahaks mainida , et selle luuletuse kirjutamise ajal olin 11-aastane ( toimus see vene keele ajal XD) :) niiet ärge väga õelad olge :)

Eelmine aasta meeldis mulle õudselt pildistada (meeldib siiani, aga näe, head fotokat pole) ja ma käisin kevadel päris palju loodust kaadrisse püüdmas. Mõned pildid siin ka siis :) . Ja ei kopi :D:D .






See linavästrik kükitas minu kodu kõrval rohu sees. Ma tegin temast kohe päris mitu pilti, ja väikseke ei ehmatanud üldse. Väga nunnu lind. See aasta olen ainult üht sellist näinud :/ . Kuigi eelmisel märkasin neid igal nurgal. Tol ajal oli mul eriti suur lindude pildistamise maania :)



Siin on siis üks triibuline mesimumm. Emps ehmatas alguses täitsa ära :)












Ja siin üks nunnu lepatriinu, kes ei kartnud minu hirmuäratavat ema.





Päikeseloojang, pildistasin seda pärast Kumust lahkumist (kuhu mina isiklikult minna ei soovinud). Lahe taevas :)





Part Vabaõhumuuseumis. Pildid emasest on ka, aga ta ei olnud eriti fotogeeniline :)



Liblikas :D
Mida kõike Vabaõhumuuseumis ei näe... Lahedad tossud (Y). XD






Okei tüübid, panen plehku nüüd. Oodake fotosessiooni ja kindlasti panen mõned luuletused ja lood siis veel üles :):) .
Bbye

2 comments:

  1. Inimene peab olema andekas kui 11 aastaselt selline asi kirjutada. =)

    kelle jalanõud puu otsa riputanud oled??

    ReplyDelete
  2. pildid on väga kenad, vaata et sa jätkad selle hobiga :D
    ja luuletus on ka hea, ma isegi mäletan kui sa seda kirjutasid lol

    ReplyDelete